poniedziałek, 14 stycznia 2013

Jasne złoto

Złoto to czy srebro? Początkowo miałam wątpliwości. Właściwie to... coś pomiędzy ;)

Wibo Glamour Nails nr 5 to mieszanka mikroskopijnych drobinek: jaśniejszych i ciemniejszych (bardziej żółtych) złotych oraz srebrnych. Takie "złotko" bardzo lubię, delikatne i neutralne.

Wibo Glamour Nails nr 5

Niestety jest to lakier typowo metaliczny, więc do malowania przydałaby się wprawna ręka. W przeciwnym wypadku efekt jest taki jak widać na zdjęciach... Smugi i nierówności tam, gdzie przytykamy pędzelek do paznokcia (przy macierzy). Jedynie na lewej ręce udało mi się rozprowadzić lakier w miarę równomiernie - jestem oczywiście praworęczna. Na szczęście to co obnażają zdjęcia jest bardzo mało widoczne w rzeczywistości. Szczególnie, kiedy paznokcie lśnią bosko w świetle słonecznym.

I jeszcze jedno: taka długość paznokci to już jak dla mnie absolutne maksimum... chociaż podejrzewam że to i tak dla niektórych osób zbyt długo przy tym kształcie. Ja sama czułam się jakbym nosiła szpony. Nie dość, że niewygodne to jeszcze groteskowe. Bo znowu... kiedy paznokcie rosną puszczone wolno, gubią kształt. Poszły już pod pilnik, ale efekt następnym razem. ;)


Wibo Glamour Nails nr 5

Wibo Glamour Nails nr 5

Wibo Glamour Nails nr 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz